Навчання з комунікації пройшли у Сімферополі
Перший тренінг із низки семінарів «Відкритий діалог: ЗМІ, неурядові організації та державні інституції. Використання нових комунікативних можливостей», організованих Фондом «Демократичні ініціативи імені Ілька Кучеріва» за сприяння Посольства США в Україні, відбувся 11 вересня у Сімферополі.
Учасники семінару набували навичок комунікації, які дуже потрібні під час налагодження діалогу між органами державної влади, місцевого самоврядування, медіа, НУО та громадянами.
Проводили навчання експерти – Юрій Горбань (Фонд «Демократичні ініціативи імені Ілька Кучеріва»), Олег Хоменок (Internews Network), Марія Лашкіна (Національна академія державного управління при Президентові України).
Тренінг важливий і актуальний, кажуть учасники заходу.
Альона Яблучанська, прес-офіцер Управління Державної пенітенціарної служби України в АР Крим та м. Севастополі
Інформація, отримана під час тренінгів, дуже корисна й знадобиться мені у подальшій діяльності. Серед побажань – провести тренінги з проблем комунікації для прес-служб Пенітенціарної служби, тому що ці підрозділи у нас молоді й їм не вистачає таких знань і навичок для ефективної організації роботи.
Людмила Петруненко, начальник управління координації Головного управління статистики в АР Крим
Нам було цікаво дізнатись про нові можливості поширення нашої інформації. Ми – структура державна, і ті методи та засоби, які застосовуємо в роботі, надто типові й навіть дещо застарілі. Ми дізнались про нові технології комунікації, які надалі застосовуватимемо у своїй практичній діяльності, щоправда, з дозволу нашого центрального органу. Хотілося б більше практики і більше часу на запитання-відповіді, адже у кожного є специфічні проблеми.
Оксана Дацюк, заступник начальника інформаційно-комунікаційного відділу головного Управління доходів і зборів у Херсонській області
Ті знання, що я отримала щодо нових медіа-комунікацій, тепер застосовуватиму у подальшій роботі. Але хотілося б побільше практики, тому що лекція не дає того ефекту і тих практичних навичок, які потрібні у роботі. Законодавство у сфері комунікації всі переважно знають, тому важливо зробити якісь акценти, роздати, наприклад, шаблони, за якими працюватиме та чи інша структура, бо специфіка наша дуже різна.