Посібник для жуpнaлiстiв i полiтикiв: Опитувaння гpомaдської думки
У країнах Заходу, де досвід висвітлення та використання результатів соціологічних опитувань населення значно багатший, видають спеціальні брошури та методичні посібники, призначені допомогти журналістам і політикам, котрі вдаються до даних таких опитувань.
Фонд «Демократичні ініціативи» публікує посібник для журналістів і політиків з використанням низки методичних матеріалів українських та американських соціологів. На нашу думку, цей посібник допоможе заповнити прогалину у підготовці кваліфікованих користувачів результатами опитувань населення.
ЗМІСТ
- Початкові відомості: використання опитувань у політичних кампаніях
- Опитування громадської думки
- 20 запитань, які журналіст має поставити стосовно результатів опитування
- Коментар Наталі Паніної до «20 запитань»
- Види і типи соціологічних досліджень
- Типові помилки інтерпретації
- Соціологічне опитування: як воно робиться?
- Інтерв’ю з генеральним директором Київського міжнародного інституту соціології Володимиром Паніотто
- Кваліфікований замовник — який він?
- Інтерв’ю з директором фірми «Юкрейніан соціолоджі сервіс» Олександром Вишняком
- Кодекс правил професійної етики та діяльності Всесвітньої асоціації дослідження громадської думки (WAPOR)