Медіа
Перегляди: 514
7 березня 2023

Про героїчний український бізнес в умовах війни

Український бізнес – героїчний. Навіть в умовах війни підприємці вправно адаптуються до об’єктивних обставин. Проблема логістики з перевезенням збіжжя вирішується, дефіцит паливно-мастильних матеріалів також пережили, витримали блекаут. Всі проводять якісь інновації і адаптуються. Водночас «держава у цих умовах має фокусуватися на тому, щоб працювала економічна інфраструктура і не чіплятися до дурних регулювань». «Роль малого і середнього бізнесу, вона дуже важлива для суспільства, дати людям можливість контролювати і будувати своє життя самим. Бути вільними у виборі, що вони роблять зі своїм професійним життям. Друга роль малого і середнього бізнесу – це зростати, перетворюватися з малого і середнього бізнесу на великий», – вважає Тимофій Милованов, Президент Київської школи економіки, професор Піттсбурзького університету, міністр розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства 2019-20 рр.

Відеоінтерв’ю провів та виготовив Фонд «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва за підтримки Фонду Фрідріха Науманна в межах проєкту «Вивчення проблем та потреб українських підприємців в умовах війни».

Останні новини з категорії Медіа

ПОГЛЯД. Мирні переговори й історія: чого вчить Ялта, В’єтнам і Мюнхен

Чи ризикує Україна опинитися в ситуації «Ялти-2»? Про це в ефірі програми «Погляд» Польського радіо свої думки висловили Роберт Чижевський т...
31 березня 2025

Про методи та прийоми росіян на переговорах — у четвертому епізоді "Червоної лінії"

Тарас Жовтенко розкриває методи та прийоми, яким користуються росіяни на переговорах, й як американці демонструють свою феноменальну піддатл...
31 березня 2025

62% українців вірять, що в Україні можна досягти успіху своїми зусиллями, лише 8% вважають, що це недосяжно

Виконавчий директор КМІС Антон Грушецький прокоментував соціологічні дані щодо того, чи вірять українці в можливість досягти успіху своїми с...
27 березня 2025

Для громадян свобода своя й України є фундаментальною цінністю!

Абсолютна більшість українців вважає, що більшу частину державного бюджету в умовах війни треба спрямовувати на оборону
20 березня 2025