Соціологія – це не тільки про вибори
Зокрема, цю тезу спробували донести соціологи та медійники в Одесі, де вони провели тренінг-семінар для журналістів «Соціологія в журналістиці: як правильно розуміти та інтерпретувати дані соціологічних опитувань».
Продовженням фахової розмови з представниками ЗМІ став ефір на одеському телеканалі KozyrDigital, де провідні соціологи Ірина Бекешкіна, директорка Фонду «Демокартичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва, та Світлана Хутка, експертка КМІС, науковий директор центру «Соціальні індикатори, розповіли про найпоширеніші помилки у застосуванні даних опитувань, які здійснюють ЗМІ під час виборчих кампаній, а також про те, чому опитування на тимчасово окупованих територіях Донбасу не можуть бути репрезентативними і чи ефективними є соціологічні інструменти для заміру результативності реформ.