Телебачення – найпопулярніше в Україні джерело інформації про вибори
Більшість потенційних виборців отримують основну інформацію про учасників виборчої кампанії та її перебіг за допомогою телебачення. Такими є підсумки комплексного дослідження, проведеного за участі фонду «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва.
«Абсолютним лідером виборчих перегонів є телебачення. Всі інші засоби масової інформації навіть близько не стояли. Зараз вибори робить телебачення», – заявила директор фонду Ірина Бекешкіна, підбиваючи підсумки соціологічного опитування, а також моніторингу ЗМІ на предмет якісного інформування та рівного доступу.
Згідно з результатами опитування, в якому взяли участь близько 2 тисяч респондентів, безумовним лідером виборчої кампанії є телебачення – 46% населення отримує інформацію про партії та їхню діяльність із телеканалів. На другому місці преса (23%), а на третьому – телереклама (22%). До інформації на радіо дослухаються 9% респондентів, інтернету довіряють 8%.
Голова комітету «Рівність можливостей» Олександр Чекмишев також презентував інфографіку балансу медійних та електоральних симпатій на провідних українських каналах. Згідно з даними моніторингу, найкраще балансу дотримуються «5-й канал» та «Новий канал», а найгірше – Перший національний.
Олександр Чекмишев також наголосив, що якщо різниця між електоральними й медійними симпатіями буде й далі зростати, то це буде фактичним порушенням меморандуму «Відкриті новини заради чесних виборів», який 19 вересня підписали провідні загальнонаціональні канали.