Події
Перегляди: 2274
22 вересня 2012

Телебачення – найпопулярніше в Україні джерело інформації про вибори

Більшість потенційних виборців отримують основну інформацію про учасників виборчої кампанії та її перебіг за допомогою телебачення. Такими є підсумки комплексного дослідження, проведеного за участі фонду «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва.

«Абсолютним лідером виборчих перегонів є телебачення. Всі інші засоби масової інформації навіть близько не стояли. Зараз вибори робить телебачення», – заявила директор фонду Ірина Бекешкіна, підбиваючи підсумки соціологічного опитування, а також моніторингу ЗМІ на предмет якісного інформування та рівного доступу.

Згідно з результатами опитування, в якому взяли участь близько 2 тисяч респондентів, безумовним лідером виборчої кампанії є телебачення – 46% населення отримує інформацію про партії та їхню діяльність із телеканалів. На другому місці преса (23%), а на третьому – телереклама (22%). До інформації на радіо дослухаються 9% респондентів, інтернету довіряють 8%.

Голова комітету «Рівність можливостей» Олександр Чекмишев також презентував інфографіку балансу медійних та електоральних симпатій на провідних українських каналах. Згідно з даними моніторингу, найкраще балансу дотримуються «5-й канал» та «Новий канал», а найгірше – Перший національний.

Олександр Чекмишев також наголосив, що якщо різниця між електоральними й медійними симпатіями буде й далі зростати, то це буде фактичним порушенням меморандуму «Відкриті новини заради чесних виборів», який 19 вересня підписали провідні загальнонаціональні канали.

Радіо Свобода

Останні новини з категорії Події

Свобода, демократія, патріотизм – головні цінності українців та шведів

У Києві відбувся круглий стіл соціологів та експертів «Роль громадянського суспільства та соціального капіталу в громадянській підготовлено...
9 квітня 2025

Для Росії вплив на вибори в країнах Європи – частина ширшого геополітичного задуму – Тарас Жовтенко

Тарас Жовтенко взяв участь в експертній дискусії “Європейська інтеграція України крізь призму виборів у країнах ЄС”
2 квітня 2025

Як війна вплинула на жінок-активісток в Україні: презентація результатів дослідження

Центр прав людини ZMINA спільно з "Демініціативами" презентували результати соціологічного дослідження про ризики, з якими стикаються жінки-...
9 березня 2025

Свобода, безпека, добробут: що українці цінують найбільше під час війни – експертне обговорення

Тези з презентації соціологічного дослідження «Свобода, безпека, добробут. Думка українців під час війни»
24 лютого 2025