Близько 50% українців не підтримують дистанційне навчання
У зв’язку з пандемією коронавірусу українські школярі були змушені перейти на дистанційне навчання. Чимало критики лунало на адресу онлайн-навчання, а на сайті електронних петицій було зареєстровано відповідний документ. Освітяни також поділились на два табори: ті, хто підтримав «дистанційку» і ті, хто був категорично проти. Але як насправді українці ставляться до онлайн-освіти? Фахівці соціологічної служби Центру Разумкова і фонду «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва розповіли про результати опитування, проведеного на початку липня.
За словами політичного аналітика фонду «Демократичні ініціативи» Сергія Шаповалова, близько половина українців не підтримали формат дистанційного навчання. Згідно з даними опитування, онлайн-навчання цілком підтримують 9,9% респондентів, скоріше підтримують – 22,4%, скоріше не підтримують – 25,1%, категорично не підтримують – 24,6%. І лише 18% опитуваних не змогли відповісти на запропоноване запитання.
Ще трішки цифр про дистанційну освіту
Найбільша кількість негативних оцінок у південному (29%) та східному (28%) регіонах.
Найістотнішими проблемами, з якими стикнулися українці через перехід на дистанційне навчання, респонденти назвали зниження рівня успішності дітей (26%), брак уваги вчителів до потреб дітей під час навчання (22%) та технічні проблеми – погана якість інтернету (21%) чи відсутність пристроїв для онлайн-навчання (19%). Про брак технічних засобів зазначають близько 20-30% громадян у невеликих містах (до 100 тисяч жителів).
Також 13,3% наголошують на надмірній завантаженості дітей завданнями, 5% – на недостатньому навантаженні дітей завданнями, 16,1% відзначають формальний підхід вчителів до проведення дистанційного навчання.
Головну відповідальність за якість освіти та підготовки шкіл до роботи в умовах пандемії несе Міністерство освіти та науки, так вважає більшість українців. Ще 11% дотримуються думки, що відповідальність за цей процес має нести президент України.
Оригінал: Всеосвіта
Відеозапис пресконференції: